Saturday, 23 April 2011

Baru Je Sign Up

Weyhhh...

Selalunya kan, blogger baru cerita pasal apa eyh untuk entry first?? Aku tak tau nak cakap pe.. Teheee..

Aceni la senang cite.. Seperti kat header aku tu kan.. Nama aku Fiya Ahmad.. Baru je buat belog ni.. Tak reti ape pon ni.. huhuhu.. Siapa yang kenal aku ni tau la asal usul aku.. Sebab aku tau ade bloggers yang dah kenal aku.. Ecececehh... misteri tak misteri tak?? Oh demit!!! Korang mesti nak bagi kaki kat aku kan..

Dah dah.. Memandangkan ini first entry aku, aku nak pergi blogwalking.. Leh aku dapat kengkawan ye dok??

kBAI.. (:

19 buat ketupat:

zarifahmr said... [balas ketupat]

kalau bisa ku ceritain pasti kalian tidak akan percaya

Ayeem Jemain said... [balas ketupat]

hahaha apa pasal blog baru ni??? ce cite ce cite

Fiya Ahmad said... [balas ketupat]

@zarifahmr don't touch me

Fiya Ahmad said... [balas ketupat]

@Ayeem Jemain hahaah... meningkat dewasa kot.. hahaha

Sophie Al-yahya said... [balas ketupat]

uiks, blog baru copia?

anyway, good luck k! hey and thanks for linking my blog.kikiki.. =B

Fiya Ahmad said... [balas ketupat]

@Sophie Al-yahya ha'ahh.. baru.. ok copie.. thanks :)

✿❤Cik Izan❤✿ said... [balas ketupat]

hai...salam kenal ^__^
nice blog...follow utk support kamu..kamu sgt comeyy...

Fiya Ahmad said... [balas ketupat]

@✿❤Cik Izan❤✿ hai2.. terima kaseh yer.. :)

alinac lover said... [balas ketupat]

amboi.cane ni wt blog lain.. blog lama biar je ke??

Fiya Ahmad said... [balas ketupat]

@alinac lover blog lama dah takde la dear :)

Amirrah Zawani said... [balas ketupat]

uiksss... dah tukar nama.. dah tukar blog eh.. :)

Fiya Ahmad said... [balas ketupat]

@Amirrah Zawani everything changed :P

Syed Hilmi Syed Yahya said... [balas ketupat]

selamat dtg ke dunia blgoger...

Fiya Ahmad said... [balas ketupat]

@Syed Hilmi Syed Yahya selamat selamat.. hehe.. thanks :)

syazwani 'atiqah said... [balas ketupat]

blog br dear???

Fiya Ahmad said... [balas ketupat]

@syazwani 'atiqah yup.. hhehehe.. :D

SyafiqueRidhwan said... [balas ketupat]

haha. enjoy blogging ! lagi2 dalam UThm blogger ! ^^

Fiya Ahmad said... [balas ketupat]

@SyafiqueRidhwan insyaAllah.. hehe.. :D

|Silly-Willy-Sarah| said... [balas ketupat]

macam ku kenal je cik ini~